Varajane keeleõpe: eesti rahvaluulega tutvumine 19. detsember Marina Semitševa
Detsembrikuu oli 2.a klassis mõistatuste kuu. Mõistatusi lahendades tutvusid 2.a klassi õpilased eesti rahvaluulega. Igal õppepäeval selle kuu jooksul said lapsed teada mitu uut eesti mõistatust.
Mõistatused olid erinevatel teemadel: mets- ja koduloomadest, putukatest ja lindudest, loodusnähtustest, kalendrist jne. Eesti keele ja loodusõpetuse tundides kirjutasid õpilased mõistatused oma vihikutesse, lahendasid mõistatusi ja arutlesid, miks on iga mõistatus just niisugune, nagu ta on.
Selle ürituse tulemuseks oli õpilaste osalemine viktoriinis “Eesti mõistatused”, mis toimus “Kahoot” keskkonnas. Sellel võistlusel oli vajalik tubli meeskonnatöö ja muidugi mõistatuste tundmine. Kõigil oli põnev ja lõbus.
Õpilastele meeldis väga mõistatusi lahendada. Ja otsustasime, et uuel aastal jätkame tutvumist eesti mõistatustega.
Detsembrikuu oli 2.a klassis mõistatuste kuu. Mõistatusi lahendades tutvusid 2.a klassi õpilased eesti rahvaluulega. Igal õppepäeval selle kuu jooksul said lapsed teada mitu uut eesti mõistatust.
Mõistatused olid erinevatel teemadel: mets- ja koduloomadest, putukatest ja lindudest, loodusnähtustest, kalendrist jne. Eesti keele ja loodusõpetuse tundides kirjutasid õpilased mõistatused oma vihikutesse, lahendasid mõistatusi ja arutlesid, miks on iga mõistatus just niisugune, nagu ta on.
Selle ürituse tulemuseks oli õpilaste osalemine viktoriinis “Eesti mõistatused”, mis toimus “Kahoot” keskkonnas. Sellel võistlusel oli vajalik tubli meeskonnatöö ja muidugi mõistatuste tundmine. Kõigil oli põnev ja lõbus.
Õpilastele meeldis väga mõistatusi lahendada. Ja otsustasime, et uuel aastal jätkame tutvumist eesti mõistatustega.